Rum til forandring ApS har fokus på ledelsesrådgivning

Det handler om strategi og forretningsudvikling, samt etablering og drift af Advisory Board.

Ledelse af organisation og mennesker er fundamentet. Du får ledercoaching eller jeg kan varetage interim ledelse i en periode.

Mindre eller mellemstor virksomhed?

Er det i ledergruppen svært at give strategiarbejdet den nødvendige opmærksomhed i hverdagen – få kontinuitet i arbejdet med skræddersyet og fleksibel ledelsesrådgivning.

Klar til morgendagens udfordringer

Som ansvarlig leder, skal du både have fokus på den daglige drift, og på at udvikle din virksomhed eller dit forretningsområde. Du har ansvaret for, at I er klar til at møde morgendagens udfordringer.

Det kan være en udfordring at balancere drift og udvikling, og samtidig bevare overblikket.

Jeg kan hjælpe dig med at holde balancen, og gøre udvikling til en del af hverdagen.

null
Tillid og fortrolighed
null
Udfordrer dig
null
Solidt håndværk
null
Værdifuld dialog

Forretningsudvikling på abonnement

Plus+

Sparring og support til strategisk forretningsudvikling på abonnement
Pris: 4.998 om måneden

Til lederen af den lille virksomhed på 5-50 ansatte

Startpakke
Afklaring af strategi og ambitionsniveau, som dokumenteres

Pris (engangsbeløb): 10.000

Abonnement:
Forretningssparring, incl. handleplan for udvikling din virksomhed

Løbende opfølgning på og justering af planen

Klippekort på 5 timer pr. kvartal

Telefon/mail sparring på konkrete problemstillinger

Advisory Board

Fasthold fokus på forretningsudvikling med et Advisory Board
Pris: 2.998 om måneden

Til den ambitiøse ejerleder/direktør

Etablering af Advisory Board
Formål og sammensætning

Profiler og annoncering

Rekruttering af medlemmer

Pris (engangsbeløb): 57.500

Abonnement: Drift af Advisory Board
Mødeadministration før og efter

Ledelse af møderne og referatskrivning

Opfølgningsmøder med ledelsen

Klippekort på 5 timer pr. kvartal til udviklingsarbejdet

Book et uforpligtende inspirationsmøde

Uanset om der er basis for et samarbejde efterfølgende lover jeg, at du bliver inspireret til hvordan du kan få løst dine udfordringer.

Solid erfaring bag Rum til forandring

Jeg har +20 års erfaring som leder og sparringspartner for ledere. Jeg har blandt andet været kompetenceudviklingschef i PFA, HR-businesspartner i Københavns Lufthavne og HR-direktør og del af virksomhedens ledelse i BEC (Bankernes EDB-central).

I løbet af min karriere har jeg også deltaget i og været ansvarlig for flere store organisatoriske projekter, lige fra implementering af learning management system, over GDPR-compliance til skaleret agil transformation . Jeg har været alt fra projektdeltager, over programleder til programdirektør (programejer).

Det behøver ikke være kompliceret og uoverskueligt at udvikle din virksomhed. Jeg forstår forretningen, har respekt for kulturen og finder den enkleste vej til målet.
Lotte Brøndtoft

Passion og forretningsforståelse

Jeg tror på, at exceptionelle resultater skabes, når vi er begejstrede for det vi laver.

Jeg brænder for at hjælpe andre til at lykkes og opleve at min passion og mine kompetencer kan supplere dygtige ledere og bidrage til at de når deres mål.

De ledere jeg har været Business Partner for, har sat særlig pris på min evne til at forstå deres forretning og deres marked. De oplever at min sparring gør dem skarpere på deres ambitioner og udfordringer, og at vores samarbejde løfter dem både ledelsesmæssigt og personligt.

Tillid og fortrolighed

Jeg har tillid til dig og din virksomhed. Jeg ser dine styrker og dine muligheder. Du kan have tillid til mig og min fortrolighed.

Udfordrer dig

Jeg stiller krav og udfordrer dig. Jeg forstår, hvad der kan spænde ben for dig. Du kan forvente klare aftaler og at jeg holder hvad jeg lover

Solidt håndværk

Jeg har den faglige værktøjskasse fyldt op og forstår at bruge netop de værktøjer, der passer til din situation. Du får et erfaringsbaseret samarbejde.

Værdifuld dialog

Jeg forstår din forretning og skræddersyr min indsats til situationen. Du bliver inspireret til at handle.